Eddie
On réfléchit à une team avec 2-3 vieilles tatas lutéciennes... du coup moi aussi je viendrai avec des tantes... :mrgreen:
Draco
Still looking into this. Hope I really can join, but it would mean joining you guys from Paris to get to Marseille or wherever it is were going.:mrgreen:
pedro
come to paris
and then let us bring you to the tournament by car 🙂
Draco
That is an idea. I will work it out. Is there a team that would need a very bad player to become last?:p
Le Marquis
Popov a écritBonjour
je voulais indiquer aux organisateurs l'inscription d'une première équipe Bn pour le tournoi de juin
le chèque est posté !
Chèque reçu !
Merci les gars
Eddie
Draco a écrit
That is an idea. I will work it out. Is there a team that would need a very bad player to become last?:p
I'll go by car and bring you for free. If you come the day before, you'll be welcome in my home. :lx: :mrgreen:
Draco
Cool Eddie, I'll see what exactly I can do, with free days etc. Would love to be back in Paris again and a trip to Perpignan also sounds great!:p
SSB
Draco a écrit
Cool Eddie, I'll see what exactly I can do, with free days etc. Would love to be back in Paris again and a trip to Perpignan also sounds great!:p
Beware !
With Eddie, there is always some tagada tsoin tsoin involved ! :lx:
Eddie
SSB a écritBeware !
With Eddie, there is always some tagada tsoin tsoin involved ! :lx:
I've precised : :lx::mrgreen:
😃
Draco
Meaning we'll never get there? 😉
Aredhel
sorry draco, with eddie it is only some promises, never acts :p
Eddie
Aredhel a écrit
sorry draco, with eddie it is only some promises, never acts :p
Depend on...
pedro
Equipes inscrites :
- BN 1 (Popov, Lion Noir, Cynic, Tyra, Mimic)
- Team England (Lycos, Geggster, PurpleGoo, Joemanji, Jimany)
Equipes préinscrites :
- BN 2
- Grenier des légendes
Une énorme équipe anglaise vient de s'inscrire avec des champions du monde et le gratin de la NAF 🙂
Va falloir envoyer du sacré level pour que le trophée ne s'échappe pas en perfide Albion 😃
Azzroag
a mon avis les équipes nantaises sont "BN1" et "BN2" et pas BDN. je me trompe ?
Aredhel
i s'est trompé en biscuit nantais ( qui craques) et bande de nazes ( ce que nous sommes)
Draco
Well, I'm very sorry, but I just found out that weekend is a no go for me. Personal affairs will ask me to be elsewhere I'm afraid. Very sorry, was really looking forward to this, even a drive with Eddie! 🙂
petitgars
L'impudent! Il a osé, il a mis des D entre nos Béééé et nos N (prononcer haine), et par les dés nous lui ferons entendre raison!
pedro
😛
chais pas... c'est l'habitude
Désolé en tout cas 😉
Le Marquis
La Team GdL est inscrite ! (avec réservation d'une chambre)
Daerian
Désolé de réitérer la question mais... comment on fait quand on a pas de team réguliére et qu'on est un Noob comme moi?